Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту покупки ви маєте право обміняти або повернути придбаний з наявності товар належної якості. Умови повернення товару:
- наявність квитанції про оплату товару
- товар знаходиться в тому вигляді, в якому був доставлений - без деформацій і пошкоджень
- до обміну та повернення приймаються тільки повні, запечатані упаковки. Це стосується і підкладки, що продається в рулонах або упаковці.
- товар не був у вживанні
- товар не входить в список товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
- бракований товар або в разі, якщо було доставлено не те, що замовлено.
В останньому випадку, при повторній доставці або дозаказ відсутнього товару (з вини магазину) доставку повторну оплачує магазин, в інших випадках повторну доставку або повернення товару оплачує клієнт.
Зверніть увагу, що в список товарів, які не підлягають поверненню та обміну, входять:
- рулонні вироби, тобто відрізні шматки лінолеуму, ковроліну, підкладки під ламінат
- погонажні вироби, тобто плінтуси і поріжки
- товари, виготовлені на замовлення, це масивна, паркетна і інженерна дошка, яка вироблялася під замовлення для Вас або в необхідному для Вас обсязі.
До індивідуальним виробництва прирівнюється постачання паркетної дошки, ламінату та вінілу з країн Європи, які не підтримуються в складському залишку і завозяться на територію України лише за попереднім замовленням.
Повернення грошових коштів здійснюється за товар належної якості у той спосіб, яким була прийнята оплата за товар - готівкою, карткою або безготівковим розрахунком протягом максимум 7 днів з дня отримання товару і написання заяви на повернення товару, згідно ЗУ "Про захист прав споживачів".
Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється за схемою роботи виробника продукції то згідно ЗУ "Про захист прав споживачів".